ابراز اردات به امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه و الشریف ) در روز نیمه شعبان

آقا خیلی دوست دارم برای نزدیک شدن فرج و ظهورت کاری کنم وباری از روی دوش شما بردارم؛ آقا شما امام زمان من هستی ، شما صاحب اختیار من هستی ، شما صاحب اصلی دل من هستی پس عنایت کن و نگاهی از روی لطف و رحمت به این بیچاره کن ، از همان نگاه هایی که دل را منقلب می کند.

” فرازی از وصیت نامه شهید مدافع حرم رسول پیرمراد ”

امسال در روز نیمه شعبان برای ابراز ارادت و عشق به امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه و الشریف ) قسمت نشد تا جشنی پراز هیاهوی جمعیت در مدرسه برگزار کنیم اما دانش آموزان کلاس ششم دو  با پیشنهاد معلم شان این جشن سرور را در محفل خانوادگی  برگزار کردند؛ هر یک از دانش آموزان کلاس با پخت کیک و نوشتن دلنوشته و تزئین اتاق ، ارادت و خوشحالی خود را برای میلاد امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه و الشریف ) اینگونه ابراز کردند و این لحظات ناب را با گرفتن عکس در کانال مدرسه به اشتراک گذاشتند تا قدمی کوچک برای نزدیک شدن فرج و ظهور مولا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه و الشریف )برداشته باشند.

آری…. چه زیبا می شود وقتی گوشه ای از اتاقت که همیشه مشغول نوشتن و خواندن درس و مشقت هستی آن را تزئین کنی و به امام زمانت بگویی آقا جانم به یادت هستم ، امیدوارم با این قدم کوچک دل شما را شاد کرده و لبخند رضایت بر لبان شما نقش ببندد ؛

یا زیباتر آنکه یک نوجوان دوازده ساله با بغض قلم از انتظار و دلتنگی جمعه هایی که بی  امام زمانش میگذرد بگوید.

ان شاءالله همه ی ما جزو منتظران واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه و الشریف )شویم.

 

تهیه کننده : آموزگارپایه ششم/ دو-خانم غلامزاده

21  پنج شنبه  1399

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20