من محمد را دوست دارم

تغییر عکس شناسه کاربری به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت ، ولادت پیامبر مهربانی و رحمت و همچنین محکوم کردن هتک حرمت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم )توسط نشریه فرانسوی توهین های سخیف به پیامبر خوبی ها حضرت محمد (ٌصلی الله علیه و آله وسلم ) در فرانسه نمونه ای از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است.

روز پنجشنبه و همزمان با روز نوجوان فضای مجازی دبستان در گروه های کلاسی شاد و کانال سروش سرشار از عشق و محبت به پیامبر اسلام شد.

این برنامه بر اساس فراخوان طرحی از سوی معاونت فرهنگی موسسه امام حسین (علیه السلام ) به اجرا در آمد و دانش آموزان ولایی و تمام همکاران گرامی به همراه مدیریت محترم دبستان به نشانه محکوم کردن اظهارات رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) در اقدامی هماهنگ و معترضانه به این حرکت وقیحانه در این مشارکت فعال داشتند.

هم چنین دانش آموزان علاوه بر تغییر شناسه خود به نام پیامبر مهربانی ها ارادت خالصانه خود را به ساحت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) را با نوشتن جمله من محمد را دوست دارم و سلام وصلوات بر ایشان در فضای مجازی دبستان نشان دادند.

تمام همکاران و دانش آموزان دبستان با حضور خود در این فراخوان متذکر شدند که عاشقانه پای اعتقادات اصیل و دیرینه خود ایستاده اند و نشان دادند که این اقدامات اسلام ستیز نمیتواند نور قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان اسلام را در قلب انسانها از بین ببرد.

تهیه کننده : معاونت پرورشی-خانم خلیلی

شنبه  10 آبان ماه  1399


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20